جرم گیر ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی

جرم گیر ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی

جرم گیر ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی

جرم گیر ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی

خرید اینترنتی جرم گیر ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی

  • ۰
  • ۰

قرص ماشین ظرفشویی فینیش اورجینال را از کجا بخریم؟

 

یکی از بهترین قرص های ظرفشویی اصل ساخت کشور آلمان و لهستان می باشد که در بازار ایران فروخته می شود.

قرص ماشین ظرفشویی فینیش از کیفیت و قیمت بسیار خوبی برخوردار می باشد. همچنین قرص کوانتوم و قرص کلاسیک از معروف ترین محصولات این شرکت می باشد.

شما می توانید انواع قرص ماشین ظرفشویی با کیفیت برند فینیش را در پایین مشاهده و خرید کنید.

انواع قرص ماشین ظرفشویی فینیش Finish

قرص کلاسیک فینیش

قرص های کلاسیک ارزان ترین نوع محصولات فینیش می باشد که صرفا کار شستشوی ظروف را انجام می‌دهند و کاربری دیگری ندارند. دلیل این مسئله نیز آن است که عمدتا هیچگونه افزودنی نمک ظرفشویی اضافه‌ای در آنها وجود ندارد.

قابل ذکر است که در قرص های کلاسیک باید از نمک ماشین ظرفشویی و جلادهنده ماشین ظرفشویی استفاده کنید

قرص All in One فینیش

قرص های All in one که عمدتا از نوع Hepsi 1 Arada می باشد ، یک پله از قرص کلاسیک بهتر است و یک پله از قرص های کوانتوم پایین تر هست. همچنین طبق اظهار شرکت فینیش ، نیاز به استفاده از جلادهنده و نمک در قرص های All in One را نخواهید داشت.

قرص کوانتوم فینیش

گاهی اوقات ممکن است لکه‌هایی روی ظروف شما ایجاد شود که با قرص‌های کلاسیک پاک نمی‌شوند. در این گونه مواقع باید به سراغ قرص‌هایی با یک درجه کارایی بالاتر بروید. قرص‌های ماشین ظرفشویی کوانتوم گزینه بسیار مناسبی برای پاک کردن این قبیل لکه‌ها هستند. همچنین در سری های کوانتوم فینیش ، نیازی به استفاده از جلادهنده و نمک نمی باشد.

قرص کوانتوم مکس فینیش

با پیشرفت تکنولوژی، ماشین‌های ظرفشویی جدید با قابلیت‌های بسیاری بیشتری نسبت به گذشته تولید می‌شوند. در گذشته عده زیادی از مشتریان از قرص‌های کلاسیک و کوانتوم استفاده می‌کردند. اما با توسعه فناوری به کار رفته در ماشین‌های ظرفشویی، تولید‌کنندگان قرص‌ها نیز به این فکر افتادند تا قرص‌ها را متناسب با تکنولوژی ماشین‌های ظرفشویی ارتقا دهند. به این ترتیب قرص ماشین ظرفشویی کوانتوم مکس تولید شد. استفاده از این قرص‌ها باعث می‌شود تا دیگر کوچکترین لکه‌ای از پودر موجود در قرص‌ها روی ظروف باقی نماند، چون قابلیت حل‌شوندگی تقریبا صد درصدی در آب را دارند. همچنین استفاده از آنها هیچگونه آسیبی به فیلترهای ماشین ظرفشویی وارد نمی‌کند.

برای خرید قرص ماشین ظرفشویی فینیش اصل می توانید از فروشگاه مونیز با تاریخ تولید و تاریخ انقضا معتبری تهیه کنید